Thursday, November 26, 2009

[Info] SS501 for another Good Cause event “New life for Children”



On Nov 30, MBC will hold a special event called “New life for Children” as it’s also the 19th anniversary of the good cause event. It will start at 3 pm onwards with 3 hours live broadcasting which will be held in both indoor and outdoor studio in Ilsan.

The event is held since 1990 and it helps to collect donations for children who suffer from leukemia and cancers !

The MC for this year will be Choi SooJong and Kim HeeAe with these following artist as the participants : SS501, Super Junior, SNSD, 2PM, SHINee, 4minute, Brown Eyed Girls, Kara, Jang Yoon-jeong, Park HyeonBin.

Indonesia Translation by Google Translate

Pada tanggal 30 November nanti, MBC akan mengadakan acara khusus yang dinamakan “New life for Children” yang juga sebagai ulang tahun ke-19 acara tersebut. Acara akan mulai pada pukul 3 dan seterusnya dengan 3 jam siaran live yang akan diadakan dalam maupun di luar ruangan studio di Ilsan.

Acara ini diselenggarakan sejak tahun 1990 dan membantu untuk mengumpulkan sumbangan bagi anak-anak yang menderita leukemia dan kanker!

Acara ini diselenggarakan sejak tahun 1990 dan membantu untuk mengumpulkan sumbangan bagi anak-anak yang menderita leukemia dan kanker!MC untuk tahun ini adalah SooJong dan Kim Choi HeeAe dengan artis berikut ini sebagai peserta: SS501, Super Junior, SNSD, 2, SHINee, 4minute, Brown Eyed Girls, Kara, Jang Yoon-Jeong, Taman HyeonBin.

Source :
engine@yna!
Credits : marinastory

ARTKEL TERKAIT



0 comments:


ShoutMix chat widget
Love is...
© LoVe For MinSun and Heart For BOF - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace