Wednesday, November 18, 2009

Kim Bum follows single album with book release

Actor Kim Bum recently put out a single album in Japan — after showing off his vocal skills with the song he recorded on the additional Boys Before Flowers — and now he’s putting out a photoessay collection.

Kim Bum said, “After the broadcast ended for my drama Dream, I traveled to England. Over ten days from October 23, I toured London and the surrounding areas, and I’ve gathered the photographs I shot into an essay collection. You’ll be able to see it soon.” The photos aren’t solely vacation memories but aims to promote an environmental message.

He added, “I’ve wanted to release a book that I put my name on, so this is a dream come true. This was my first trip to England, and I really enjoyed myself. I feel great to be able to experience the culture of environmentalism myself and introduce it [to Korea].”

Meanwhile, Kim Bum has a movie still to be released (action-romance Bisang), and is enjoying a lot of popularity even if his last drama, Dream, flopped. Hopefully he’ll be more lucky with his next choice — given how busy he’s keeping these days, I’m going to guess we won’t have to wait too long for the next project…

Indonesian Translation by Google Translate

Aktor Kim Bum baru-baru ini mengeluarkan sebuah album di Jepang - setelah memamerkan kemampuan vokal dengan lagu yang direkam pada Sebelum Boys tambahan Bunga - dan sekarang dia meletakkan sebuah koleksi photoessay.

Kim Bum berkata, "Setelah penyiaran berakhir Dream drama saya, saya bepergian ke Inggris. Lebih dari sepuluh hari dari tanggal 23 Oktober saya mengunjungi London dan sekitarnya, dan aku sudah mengumpulkan foto-foto saya tembakan ke koleksi esai. Anda akan bisa melihat segera. "Foto-foto liburan yang tidak hanya kenangan tetapi bertujuan untuk mempromosikan pesan lingkungan.

Dia menambahkan, "Aku ingin melepaskan buku yang saya memasukkan nama saya, jadi ini adalah mimpi yang menjadi kenyataan. Ini adalah perjalanan pertama saya ke Inggris, dan aku benar-benar menikmati diriku sendiri. Aku merasa hebat untuk dapat mengalami budaya sendiri dan memperkenalkan environmentalisme itu [Korea]. "

Sementara itu, Kim Bum memiliki film masih akan dirilis (action-romance Bisang), dan menikmati banyak popularitas bahkan jika yang terakhir drama, Mimpi, menjatuhkan diri. Mudah-mudahan ia akan lebih beruntung dengan pilihan berikutnya - mengingat betapa sibuk dia menjaga hari ini, aku akan menebak kita tidak perlu menunggu terlalu lama untuk proyek berikutnya ...

source : DongA
cr : dramabeans.com

ARTKEL TERKAIT



0 comments:


ShoutMix chat widget
Love is...
© LoVe For MinSun and Heart For BOF - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace