Saturday, January 16, 2010

Kim Bum New Drama "The Woman Who Wants to Marry Still / City Lovers" will be release in Korea on Jan

* Title: 아직도 결혼하고 싶은 여자 / Ajikdo Gyeolhonhago Shipeun Yeoja
* Also known as: The Woman Who Still Wants To Marry / City Lovers
* Genre: Romance
* Episodes: TBA
* Broadcast network: MBC
* Broadcast period: 2010-Jan-20 to TBA
* Air time: Wednesday & Thursday 21:55
* Related TV shows: The Woman Who Wants to Marry and The Man Who Can't Get Married

Cast

* Park Jin Hee as Lee Shin Young
* Uhm Ji Won as Jung Da Jung
* Wang Bit Na as Kim Boo Ki
* Kim Bum as Ha Min Jae
* Choi Chul Ho as Na Ban Suk
* Lee Pil Mo as Yoon Sang Woo
* Park Ji Young as Choi Sang Mi
* Kim Yong Hee as Ha Myung Suk
* Ahn Hye Kyung as Hye Jin
* Jun Se Hong (전세홍)

Production Credits

* Director: Kim Min Sik (김민식), Go Dong Sun
* Screenwriter: Kim In Young
* Producer:

Synopsis :

Today, there seems to be too many single women who work in the 30's. This woman has spent the years they achieve their dreams and now stands alone. They turned to the people now expect to stay but everybody's fine had been taken by the young girls who only care about the wedding. Now they are trying to fall into self-hypnosis that they are better than stuck in an unhappy marriage but they can not help but feel you're alone and lonely. "Marry Me" is a story of how women in their thirties come to face with life and discover something new about their lives.

30-year-old virgin Sin-Young journalists have called a "troublemaker reporter" but she clenched her teeth and kept digging into the work. Finally, all these efforts are rewarded with a gift for getting a scoop. Because every dog has his day, he also got his and offered an audition for a news anchor. But once again, her purpose is not to leave him in peace and brought him news of his long time girlfriend betrayal. She left him to marry a girl 12 years younger than Sin-Young.

Soon-Ae, 30 years of flight attendants, the breadwinner of the family who supported her sick father, a widow with no hope at all aunts and cousins other expectations. For him, family comes first before anything else and this is frightening all the people go. There is one person who did not leave him, but he just took advantage of the company card that gives discounts to luxury goods. One day, he bumps straight into his girlfriend with another woman in the place and in great anger, he beat him. Very soon he was introduced as "Crazy Crew" worldwide and he was fired.

Seung-Ri-known for her many love affairs. This beautiful hide the past, he was married to a man of a plutocratic family and went to New York. He proudly returned to Korea to have the baby. Then, he surprised everyone when the baby turned out to be white. He got kicked out of her husband's family and his own parents. Source of this misfortune again when he tries to avenge her playboy husband by also having an affair. Although only one-night stand with American men, he now can not turn back time. Moreover, she heard that her baby died soon after birth. Since then, he began his life again in Seoul with her friends Sin-Young and Soon-Ae.

----------- translete ---------

Sinopsis

Hari ini, tampaknya ada terlalu banyak perempuan yang bekerja tunggal dalam 30's. Wanita ini telah menghabiskan tahun-tahun mereka mencapai impian mereka dan sekarang berdiri sendirian. Mereka berpaling kepada orang-orang sekarang berharap untuk menetap tapi semua orang baik-baik saja telah direnggut oleh gadis-gadis muda yang hanya peduli tentang pernikahan. Sekarang mereka mencoba untuk jatuh ke dalam hipnotisme diri bahwa mereka lebih baik daripada terjebak dalam perkawinan yang tidak bahagia tapi mereka tidak bisa tidak merasa sedang sendirian dan kesepian. "Menikahlah Me" adalah sebuah kisah tentang bagaimana perempuan dalam usia tiga puluhan datang muka dengan kehidupan dan menemukan sesuatu yang baru tentang kehidupan mereka.

30 tahun-perawan tua wartawan Sin-Young pernah disebut sebagai "pengacau wartawan" tapi ia menggertakkan giginya dan terus menggali ke dalam pekerjaannya. Akhirnya semua upaya ini dihargai dengan hadiah untuk mendapatkan satu sendok. Karena setiap anjing memiliki zamannya, ia juga mendapatkan miliknya dan ditawarkan audisi untuk pembaca berita. Tetapi sekali lagi, tujuan hidupnya tidak meninggalkan dia dengan damai dan membawa dia berita-nya waktu panjang pengkhianatan pacar. Dia meninggalkan dia untuk menikahi gadis 12 tahun lebih muda dari Sin-Young.

Soon-Ae, 30 tahun pramugari, adalah pencari nafkah dari keluarga yang mendukung dia sakit ayah, seorang janda tanpa harapan sama sekali bibi dan sepupu harapan lain. Baginya, keluarganya yang terlebih dahulu sebelum hal lain dan ini menakutkan semua orang pergi. Ada satu orang yang tidak meninggalkan dia, tapi dia hanya mengambil keuntungan dari kartu perusahaan yang memberikan diskon untuk barang-barang mewah. Suatu hari, ia benjolan langsung ke pacarnya dengan wanita lain di tempat itu dan dalam amarah yang sangat besar, ia mengalahkan dia. Sangat segera dia diperkenalkan sebagai "Crazy Crew" di seluruh dunia dan ia dipecat.

Seung-Ri terkenal baginya banyak hubungan cinta. Menyembunyikan indah ini masa lalu, ia menikah dengan seorang laki-laki dari sebuah keluarga plutocratic dan pergi ke New York. Dia bangga kembali ke Korea untuk melahirkan bayinya. Kemudian, ia mengejutkan semua orang ketika bayinya ternyata menjadi putih. Dia mendapatkan menendang keluar dari keluarga suaminya maupun orangtuanya sendiri. Sumber kemalangan ini kembali ketika ia mencoba untuk membalas dia playboy juga suami dengan berselingkuh. Walaupun hanya satu malam berdiri dengan pria Amerika, dia sekarang tidak bisa memutar kembali waktu. Terlebih lagi, dia mendengar bahwa bayinya mati segera setelah ia lahir. Sejak itu, ia mulai hidupnya lagi di Seoul dengan teman-temannya Sin-Young dan Soon-Ae.

cr : anggista

Thanks for Reading and Leave your comment...^^


Translate in your language

ARTKEL TERKAIT



0 comments:


ShoutMix chat widget
Love is...
© LoVe For MinSun and Heart For BOF - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace